Het gezette profiel past precies.
De bouten en moeren worden vervangen door klinknagels.

DaniŽlle en Marco helpen ook een handje mee.
De achter plaaten komen uit Frankrijk.

04-08-05
Vandaag lekker opgeschoten, nog een paar kleine plekjes behandelen en dan kan het chassis worden gestraald.
Ook de velgen worden gestraald en  krijgen een poedercoat laag.

Nu op zoek naar veerschommel bussen!

05-08-05
Alle nieuwe delen zijn weer van het chassis af, hij is nu bijna kaal.

De kinderen hebben nog steeds vakantie en beginnen zich steeds meer te vervelen.  Helpen met schilderen van de nieuw gemaakte chassis delen willen ze dan wel.

28-08-05
Inmiddels zit de zomervakantie er voor mij al weer drie weken op, dus minder tijd in de garage door brengen. Gerhard Hagedoorn kwam een dag helpen en heeft de eerste lagen vet, klei en andere mineralen van de motor verwijderd. Ik heb de motor uit elkaar gehaald om te kijken hoe hij er aan toe was. Ik ben geen rare dingen tegen gekomen. De koppakking die ik in Reims had gekocht was net even verkeerd. CTA-service Brouwer in Zeeland had gelukkig wel de goede en nog veel meer andere kleine onderdelen. Ze hebben een handige site waar je de onderdelen op  nummer kan zoeken, en veelal met duidelijke afbeeldingen.

De motor van de "23" zit weer in elkaar.
En nu maar hopen dat hij het doet.

Ook op de pedaalas zit de nodige speling en zal worden vervangen.

En zie het resultaat.

Het chassis is gestraald en gaat in de lak.

De voorveren gaan opnieuw door de harderij en zullen weer de orspronkelijke pijlhoogte krijgen. Marcel legt de losse bladen in de KBH.1 en Frans legt de veren op de ramen waar ze de orginele vorm weer terug krijgen.
Bij
WEWELER is echt alles mogelijk op veren gebied